“Szegény én” – mélypont a Paradicsomban

Barátkozom önmagammal és a helyzetemmel. Beléptem várandósságom 25. hetébe és talán kezdem elfogadni a változásokat, ami ezzel a más állapottal jár. Az, hogy gömbölyödöm, máshol van a súlypontom, egyre nehezebben vonszolom fel magam a 4.-re, többet eszem, fura időben kívánok meg fura ételeket vagy csak hol fáradt vagyok, hol meg pörgök (leginkább éjszaka) nem is olyan borzasztó, de azzal, hogy nem dolgozhatok, még mindig nehezen birkózom meg. Számomra ez olyan, mintha levágták volna a fél karomat.
Azt értem és el is fogadom, hogy az építőipari munkáról egy időre el kell búcsúznom, de a hivatásom felfüggesztése nagyon mélyen érint. A masszírozás, csontkovácsolás és az egyéb egészségmegőrző tevékenységek mellőzése nehéz, nagyon nehéz. Tudom, hogy nem végleg válunk el, akár melyik szenvedélyemről beszélünk is.
Igen, egy kicsit belefolytam a “szegény én” kategóriába, de gondoljatok bele! Az építőipari részről, az előkészítő munkálatok, mint a kiragasztás, takarás vagy a kaparás, már nem igazán megy, vagy a továbbiak, a glettelés, csiszolás, takarítás, festés, mázolás szintén nehézséget okoznak már. A bútorok, ajtók, dobozok vagy bármilyen antikolás vagy dizájn effectezés még menne, mert ez nem nehéz és az egészségemre sem ártalmas, de ki a fene gondolná úgy, hogy egy igencsak kerekedő pocakkal rendelkező nőt megbíz ezzel. Valahol értem, hogy ha csak rám néz valaki, akkor az jut eszébe, hogy “jesszus, biztos, hogy ez jó ötlet?” vagy “neked inkább kímélned kéne magad”, de könyörgöm várandós vagyok nem beteg. Ráadásul annyi ötletem van és nem csak ezeken a területeken!
Azt mondjátok meg nekem, hogy miért nem hiszik el az emberek, hogy a várandósok is tisztában vannak azzal, hogy mennyit bírnak?
Egy kicsit kiakadtam. A masszőri mivoltom szintén a hanyagolós kategóriába került, hisz a teljes kezelés időtartama akár 1,5 – 2 óra is lehet igényektől függően, szóval 3 választásom maradt:
1, rövidített masszázs
2, marad az oktatás
3, pápá masszázs úgy 2 évre

Belefogtam hát az oktató anyagok kidolgozásába és a videók elkészítésébe, de megrekedtem. Mint minden más alkalommal, mikor nem önerőből akarok boldogulni, hanem bevonok másokat is, megtorpan a megvalósítás. Tudom, hogy másoknak nem fontos annyira a mi megélhetésünk, mint nekünk, de az az érzésem, hogy a segítőknek eszükbe sem jut és bár nem is kötöm az orrukra, hogy nekünk most ez a kutyaszorító kiskapuját jelenti. Szóval a további felvételek már hetek óta tolódnak és tolódnak. Igen, a tervem az volt, hogy megmutatom nektek, hogy mit csinálok és részben ingyenesen, részben egy jelképes összegért tudtátok volna elsajátítani az általam használt és saját tapasztalataimra épülő fogásokat. Videoblog, személyes – telefonos – skype konzultáció, gyakorlás… mindent elterveztem.
Mindösszesen egy modellre és egy cameraman-re volna szükségem, de a rokonságon kívül hol talál az ember olyanokat, akik szívszeretetből és nem fizetségért cserébe vállalják. Mind e mellett végtelenül hálás vagyok a testvéremnek, az unokahúgomnak és a barátjának, amiért eddig eljöttek velem és bevállalták az első felvételek minden kínját, még ha nem is sikerültek olyanra, mint elképzeltem. Aztán eszembe jutott, hogy bizonyos felvételeket magam is el tudok készíteni és elkezdtem hajtani kölcsönbe egy selfi botot, de itt sem jártam sikerrel. Lassacskán elképzelésem sincs, hogy miért ütközök akadályokba. Sokszor előfordult már, hogy amikor pénzért akartam átadni a tudásomat, akkor minden elromlott. Ebből kiindulva stratégiát váltottam, viszont ahogy nézem most nem ez volt a gond.
Nem tudom, hogy mit csináljak. Igyekszem továbbra is pozitívan szemlélni a dolgokat, megyek tovább, mert muszáj csinálnom valamit. Antikolni, effect-ezni, masszírozni vagy oktatni…ez mindegy, csak szeretném, ha főzőcskézős hobbim mellett (mert hát igen csak belejöttem a főzésbe) valami olyat is csinálhatnék, amivel én is hozzájárulhatok a családi kasszához és levehetnék a párom válláról egy kis súlyt, amit arra fordíthatnánk, hogy legalább havonta 1x legyen egy közös, pihenős hétvégénk.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

